Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Dead_Laugh Aspirant sztabowy

Zamieszcza skriny od: 30 września 2014 - 17:16
Ostatnio: 13 czerwca 2020 - 18:06
Gadu-gadu: 48987605
  • Skrinów na głównej: 21 z 24
  • Punktów za skriny: 7779
  • Komentarzy: 88
  • Punktów za komentarze: 170
 
[skrin]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
24 marca 2015 o 14:52

@Cosiepaczysz: Tak, jeszcze się posprzeczajcie bo ktoś wam dał jedną zabawkę na dwoje. To strasznie niedorzeczne się tak wyzywać z powodu tego, że ktoś po prostu martwi się o to co może wyniknąć z konfliktu na wschodzie. Zachowajcie trochę poszanowania dla siebie...

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[skrin]
Ocena: 13 (Głosów: 21) | raportuj
24 marca 2015 o 14:45

@NinjaAssasin: Przestań. Nawet nie chce mi się nikogo bronić ani zaprzeczać bo same twoje wypowiedzi bez kultury i jakiejkolwiek logicznej argumentacji ciebie pogrążają. Niby ateista a zachowujesz się jak fanatyk (anty)religijny. Mimo, że sam nie wykazujesz poszanowania wobec innych osób ja pozdrawiam i życzę mądrości.

[skrin]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
20 marca 2015 o 15:29

@poprawa: Co nie zmienia faktu że lud to wybrał wręcz jednomyślnie na główną bo jest głupie i zabawne

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
16 marca 2015 o 19:35

Wojtek, ja rozumiem, że lubisz szybko biegać ale spokojnie. Nie jest niewinny, tylko jest domniemanie niewinności. A Olejniak i Lis są na podobnym poziomie do Durczoka ala "Upier.do.lony Stół, Rurku". Jednak z tego co słyszałem to ma się odbyć proces tylko nie w sprawie tego czym upier-dolił stół tylko z powodu jego upodobań nosowych i seksualnych.

[skrin]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
12 marca 2015 o 16:24

@WojtekVanHelsing: Tak. Telefonu też się nie zmienia. Po prostu kłamie się, że miało się inny... Ta... A gdzie im by się opłacało myśleć? W psychiatryku?

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
12 marca 2015 o 15:38

@WojtekVanHelsing: Nie zrozumiałeś za bardzo. Churchill powiedział też: "Fanatyk to ktoś, kto nie może zmienić tematu i nie może zmienić zdania." Przyjmiesz to sobie do serca? :D Chodziło mi o fakt, że mimo, iż wszyscy narzekają na demokrację to wcale nie byłoby lepiej poprzez wprowadzenie innego sposobu sprawowania władzy. Poza tym nasi politycy na pewno nie zaczęli by myśleć... Przyzwyczaili się do łatwego to i przy łatwym pozostaną. Kraj by się rozleciał albo zostałby całkiem rozkradziony. Good Job Genius!

[skrin]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
11 marca 2015 o 19:00

@WojtekVanHelsing: Ustawy takie jakie są w Polskim sejmie powstały bo ludzie rządzący to debile. Jakby była monarchia a oni u władzy to już dawno temu bym się stąd wyniósł. Swoją drogą, nawet Winston Churchill powiedział: "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu." lub też mówi się "Demokracja to najgorszy system, ale nie wymyślono nic lepszego"

[skrin]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
18 lutego 2015 o 19:25

@NinjaAssasin: Jestem bardzo tolerancyjny w stosunku do osób religijnych i ateistów. Jednak lubię poszanowanie z obu stron. Prawdziwym problemem tego świata są ludzie, którymi łatwo manipulować. Wtedy to nieważne czy to osoba religijna, ateista czy może pogan wyznający stare wierzenia lub satanista. Tutaj chodzi o słabość psychiki. A ewolucja coś wolno działa bo mało jest osób odpornych psychicznie. Dopiero kiedy się uzyska tą odporność można wierzyć bez szkód ale także nie wierzyć. A takie pieprzenie, że ksiądz to dla katolików guru albo Baal z Obozu na Bagnie jest bez sensu. Ludzie mają własną wolę a nikt nie podpaliłby żadnego człowieka. A z tym urzędem to proste odbicie piłeczki. Nie chciało im się ślubu udzielać to postem się wykręcali. Podczas postu nie można brać ślubu w kościele katolickim. A co ma urząd stanu cywilnego do kościoła katolickiego? Do każdego mam szacunek ale nie lubię takich "wojujących ateistów" którzy chętnie powiesiliby każdego wierzącego... To poniżej poziomu małpy a co dopiero człowieka. Pomyśl jak coś napiszesz.

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 stycznia 2015 o 18:40

@WojtekVanHelsing: Czy ja wiem? On nie mówi nic złego tylko pokazuje wady a to zasadnicza różnica. On nie rozpieprza religii od środka więc nie jest on nikim złym.

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
23 stycznia 2015 o 18:38

@WojtekVanHelsing: To chyba kolejna kwestia w której się zgadzamy. Cóż Wielka Brytania miała wielkie załamanie m.in. przez odzyskanie niepodległości przez ich kolonie. W Danii jest duży odsetek muzułmanów co prawda mniejszy od Szwecji ale ciągle duży. Tak, Polska była silna ale nigdy do grupy decydentów nie należała. @masti23: Jakbym swoją wiedzę opierał tylko na mojej pracy wakacyjnej to bym się nie odzywał. Znam wielu młodych jak i starych Brytyjczyków którzy na pewno nie są leniwi. Poza tym mam rodzinę w UK. Nikt jeszcze nie narzekał na leniwych Brytoli. Ale zauważyłem, że mówisz o robotnikach budowlanych. I w tym momencie perspektywa się zmienia bo w tej branży wolą wykorzystywać obcokrajowców i tutaj faktycznie narzekają na nich. Nigel nie mógłby po pierwsze zniszczyć UK bo jedna osoba nie decyduje o losach całego państwa. Po drugie to właśnie prawda, że to muzułmanie tam na zasiłkach siedzą. Widziałem nawet pierdholenie grube dziewczyny które pracowały i żadnego zasiłku nie brali. To tylko tłuste księżniczki na lodoicji seszelskiej nie pracują bo rodzice żreć dawali a zasiłki dostaną. Wyższe warstwy społeczne pracą nie gardzą...

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
22 stycznia 2015 o 7:45

@masti23: Wielka Brytania, nadal jest mocarstwem. Polska tylko kiedyś była silna ale nigdy nie była mocarstwem. Takie przypadki zdarzają się wszędzie poza tym większość Brytyjczyków na zasiłku to murzyni i muzułmanie. Pracowałem tam W okresie wakacyjnym Prawdziwi Anglicy są pracowici i punktualni. Co najważniejsze bardzo kulturalni. Nigel jest politykiem który chce prawdziwie niepodległego państwa które współpracuje z innymi Europejskimi państwami, posiada otwarte granice i wolny handel. Poza tym jest on chyba jedynym politykiem w KE który broni Polaków.

[skrin]
Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
21 stycznia 2015 o 20:36

@WojtekVanHelsing: Antychryst raczej nie. Zdjęcie to photoshop a co do innych zdań to powiem tak. On jest papieżem który otwarcie krytykuje wady Kościoła, co podoba się również innym środowiskom. Co do jego poglądów nie mogę nic powiedzieć bo sam się nie interesuję żadnym papieżem. Jestem protestantem i szczerze nie chce mi się zagłębiać w jego teorie.

[skrin]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
21 stycznia 2015 o 18:07

@waka: Nie zgadzam się. Uważam, że Wielka Brytania jest naprawdę mądrym państwem. Poza tym statystyka często kłamie. Co prawda kłamie się tam co do Enigmy. Jednak wystarczy spojrzeć na Polskę. Tu też jak spojrzysz na maturzystów to nie jeden jest debilem którego można porównać do typowego amerykańskiego nastolatka. Co do uczelni to nie dziw się, że tak jest. W Polsce wcale nie jest lepiej. Tylko po technikach ludzie wiedzą jak podłączyć taką żarówkę. A co do polityki to nie wszystkie partie w UK są beznadziejne jak BF. Poza tym przykładem mądrego polityka z UK jest Nigel Farage. Eurosceptyk o mądrym podejściu do współpracy międzypaństwową państw Europejskich.

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
13 stycznia 2015 o 18:25

@RacheZPL: Messi jest przedstawiony jako hobbit Frodo, Ronaldo jako Gandalf a Neuer jako Aragorn. Jest to z powodu wzrostu Messiego ale chciałem wprowadzić także inne spojrzenie na to zdjęcie. Przykro mi, że nie zrozumieliście ale... @Frogy0: A gdzie ty tu masz Bilbo? Z Bilbem jest zupełnie inna historia.

[skrin]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
12 stycznia 2015 o 20:31

Tylko, że to właśnie mały chytry Frodo wrzucił pierścień do Mordoru a Aragorn i Gandalf nawet nie próbowali specjalnie pomóc.

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
10 stycznia 2015 o 18:29

@WojtekVanHelsing: Ciekawe... Zaczynam nie rozumieć ludzi. Prześladowania Polaków przez komunistów jest tematem bezsprzecznie prawdziwym. Tu nie ma jakiegoś mędrkowania czy tak było czy nie bo to jest fakt historyczny. Wypowiedzieliśmy się (bezsprzecznie dobrze, chyba, że ruscy mają co innego do powiedzenia) a Twoja odpowiedź nagle została zminusowana. Ja rozumiem, że jak ktoś się na tematy polityczne nie zgadza to tutaj na Mistrzach wyraża swoją dezaprobatę poprzez danie tego "minusa". Ale pierwszy raz widzę Wojtek abyś był przez historię prześladowany :D

[skrin]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
10 stycznia 2015 o 13:24

@Aberrant: @WojtekVanHelsing: W takim razie cieszę się, że nie miałem takiego "normalnego" nauczania. Widzę, że "poprawność polityczna" dotarła także do szkół. Smuci mnie to bardzo albowiem ja na pewno nie mam zamiaru rozpamiętywać bolszewików jako wczasowiczów i przyjaciół w Polsce. Najgorsze są te fałszywe informacje jakoby PKWN powstał w Chełmie kiedy faktycznie powstał w Moskwie. No ale cóż... co mam się spodziewać po "genialnych" "rządach" dyplomatycznych PO z Sikorskim i Tuskiem na czele... A także oświata leży i kwiczy.

[skrin]
Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
10 stycznia 2015 o 12:11

@WojtekVanHelsing: Nie wiem kto ci tak bolszewików w szkole przedstawiał ale ja tak nie miałem. Może dlatego, że miałem historyczkę która za bardzo nie przejmowała się tym co tam Minister Oświaty każe mówić tylko mówiła co wiedziała i co było prawdą.

[skrin]
Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
8 stycznia 2015 o 19:50

Ale... Przecież... Dwa dni wcześniej wrzuciłem taki sam screen oprócz zdjęcia Magdy Gessler...

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
6 stycznia 2015 o 20:13

@Cosm0: Oni także jednak w Japonii 4 wymawia się jak "Shi" czyli śmierć. Dlatego często czwarte piętro jest "pomijane" http://pl.wikipedia.org/wiki/4_%28liczba%29

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
3 stycznia 2015 o 20:05

@WojtekVanHelsing: I tu słowem kluczem będzie NORMALNE PAŃSTWO. Ok. Skoro mamy słowo klucz to co jest nie tak z twoją wypowiedzią? Polska nie jest normalnym krajem. U nas długi przechodzą na rodzinę. "Nie mozna kogos obowiazkowo odesłac na odwyk jak sam tego nei chce". Takie rozumowanie mnie rozwala. W takim razie nie można kogoś przymusić do stawienia się w sądzie jeżeli sam tego nie chce" albo "Nie można wsadzić przestępce za kratki jeżeli sam tego nie chce". To "itd." pozostawia wiele do myślenia. Kara śmierci została ustanowiona za najgorsze zbrodnie. Więc odnieśmy się tutaj do naszego słowa klucza. W Polsce za zabójstwo w samoobronie można trafić do więzienia. Więc co? Ich też zabijesz? Nie jestem zwolennikiem tego typu socialu. bo jest on beznadziejny i to on ściąga muzułmanów i murzynów do Europy. Absolutnie. Mówię o pomocy dla osób którym pomoc ta jest niezbędna do przeżycia. Prywatne lecznictwo sprawdza się na małą skalę jeżeli nie trzeba szybko interweniować. Jednak jeżeli ktoś zasłabł i natychmiast potrzebuje pomocy to potrzebna jest dobrze zorganizowana grupa medyków którzy nawet po 1 wezwaniu nadal mają ludzi. Nie mówię o ZUSie samym w sobie. Emerytura jest potrzebna starszym ludziom. Dzieci często o nich zapominają. A oni sami muszą sobie radzić. Ale za co jak nie mogą pracować? Różnorodność nawet w polityce jest potrzeba. Rząd powinien być mocno zbudowany ale powinien posiadać również paru doradców z opozycji. A głównym celem każdego polityka powinna być potęga Polski

[skrin]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
3 stycznia 2015 o 19:50

@NinjaAssasin: Najlepsza logika ever! "Jestem ateistą, nie będę miał wmawiane do łba jakiś głupich przekonań. Wole myśleć sam niż przyjmować te pedofilskie wierzenia. Co? Co mówisz tato? Ok zaraz ci wyliżę laskę" Przyjmij to z pewnym dystansem bo jednak do kolegi nie umiałeś na poziomie odpowiedzieć. I wyprzedzając jakiekolwiek oszczerstwa jaki ja katol jestem czy coś w tym stylu. Jestem protestantem i niewiele obchodzi mnie co tam katoliccy księża robią ale jestem w 100% pewny, że na pewno nie każdy jest pedofilem, nekrofilem, oszustem, złodziejem,pijakiem. A od kiedy do armii ateistów wkroczyli gimboateiści straciłem całkowicie jakikolwiek szacunek do ateistów którzy narzekają na Kościół jaki to on jest zły, okropny i zacofany. Pozdrawiam.

[skrin]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
3 stycznia 2015 o 1:07

@WojtekVanHelsing: Wiesz, nigdy nie byłem zwolennikiem prywatyzacji służby zdrowia ani służb porządkowych. A ZUS potrzeby jest ale nie w takiej formie jak jest aktualnie. Po to w polityce jest taka różnorodność aby państwo nie skupiało się cały czas na lewicy czy prawicy. Potrzebne są obie strony polityczne aby powstało doborze rozwijające się i pełne zadowolonych ludzi państwo. Tematu Rosji już nie otwierajmy bo nadal mam pretensje do historii że jednak Rosja nie jest nasza. JKM proponuje wiele sensownych rzeczy ale też w wielu pieprzy od rzeczy. Ja nie jestem socjalistą a jednak popieram pomoc dla najuboższych czyli tzw. marginesu społecznego. Bo jednak każdy ma prawo żyć. A narkomani powinni być odsyłani na terapię obowiązkową bo nie mają prawa truć innym życia. Mam nadzieję że nigdy ci się nie przytrafi taka sytuacja że ktoś z rodziny zaczyna ćpać, zadłuża się, potem wykorkowuje a długi przechodzą na rodzinę. Skrajność jest oznaką słabości. We wszystkim trzeba znać umiar.

[skrin]
Ocena: 12 (Głosów: 12) | raportuj
2 stycznia 2015 o 18:12

@NinjaAssasin: Dobre,dobre. Uśmiałem się ostatnio tak jak do sklepu po bułki szedłem.

« poprzednia 1 2 3 4 następna »